film mys med tvillingarna

De blev en mysig dag idag ändå. Mötte Ida&Lina sedan gick vi hem till mig och såg på film och käkade poppcorn.


Självklart blev de en film med Daniel Bragderyd. Lillebror på tjuvjakt heter den. Om ni inte har sätt den, så måste ni verkligen göra de. Den är så jäkla sköön asså. Inte nog me att Daniel är me i den så är också  Kjell Bergqvist och han är ju bara för skön.
Handlar om en kille och hans bästa kompis som misstänker ena killes storasysters pojkvän till att vara tjuv. Självklart e syrran jätte arg på Lillebror för att han tror de om hennes kille. Men som i alla andra filmer slutar de lyckligt.

Förhoppningsvis så blir de bowling ikväll men man får se hur de blir me de.. Tråkigt nog blir de nog inge Edsbyn för min del imorgon. De känns skit tråkigt för jag vill verkligen här ifrån, men känner att jag har lite som måste göras.

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0