hemma från edsbyn

Kom hem sent igår från Edsbyn, de va riktigt trevligt dära. Gjorde inte  så värst mycket speciellt förutom och fota Lindas bal.. OJ Oj Oj va fin hon va, bilder kommer de kan jag lova.

Just nu sitter jag och väntar  på att jag ska gå till tåget, för att möta sara i centrum. Sedan hem och hjälpa till lite här hemma innan eftermiddag.

Hahaaa kan säga att robin och dom är rätt långt ifrån oss men vi hör deras musik hit. Mamma ba: nu måste dom fått igång högtalarna. Hahaaaa de e naaajs.
Hoppas fårt flak låter högst :P

Om ni inte har nått för er kom till vallentuna gymnasium då för att va me och skrika ;) WoooHoo för min storebror tar studenten idag.

/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0