lyckad kväll

Hade verkligen jätte trevligt igår. De va hur kul som helst. De va jag, Louise, Linda, Jessica, Elin, Cia, Emma, Robin, Kim och Rickard. Sedan när vi hade käkat och gjort lite lekar så åkte vi hem till Hampus och va där en stund. Sedan vare säng dags. Hade iaf jätte skoj, och tack för alla fina presenter...

Självklart kommer de lite bilder ;)
 Jag va iaf GLAD..  Myys  Jag&Emma  Wiiie

Och har haft en underbar dag idag också. Har vart hemma hos Lollo och chillat hela dagen. Haha de är så kul, för att jag och Lollo kan inte vara tysta 1 sekund när vi är med varandra.. Spelar ingen roll hur mycket vi är med varandra.. De är FAN kul tycker jag :P..

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0