men försvinn då

Åh mitt försök me och sova går inte vila har jag gjort rätt länge nu, men ändå försvinner inte huvudvärken. Tur att jag ska på den dära rehab grejen på onsdag.

Min dag imorgon va planerad att vara med Sara men vet dock ej hur de blir me de. Egentligen skulle jag behöva åka in till stan för att köpa nått och ha på brors student, sedan måste jag till skolan och så på kvällen måste jag jobba. Okej menar inte att sara inte kan följa me, men hon kanske ska till sin farmor.
Men jajja dagen visar sig.

ska väl kika runt nu om de finns nått roligt på tv.
ciao

Kommentarer
Postat av: frida

Tack så mycket sötis! haha du får ta och testa den då, den är rätt god faktiskt :) Men du, det vore roligt att kanske ta en fika nån dag? jag är ledig rätt mycket nu i veckan och nästa vecka :)

2009-06-01 @ 23:18:26
URL: http://fridasoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0