mys tisdag

Igår va de verkligen en mysig dag. Film på dagen med Ida och Lina sedan bowlade jag med Ida, Lina, Matilda, Mallan, Mathilda och så va två tjejer till me och kollade bara. De gick inte så bra för min del tycker jag. Kom 2a men är verkligen inte nöjd me tanke på hur de gått gångerna innan. Sedan gick vi hem till Mathilda och spelade kort. De va verkligen mysigt.
Sen när jag skulle hem så körde Lina mig, men då kom vi på sen att jag hade min cykel i centrum. Hahaaa så vi bestämde oss för att försöka lägga in den i bilen. De gick väl, men vi fick åka från centrum till Ormsta med öppel bildörr för att den inte gick och stänga eftersom att cyken va ivägen. Men de gick bra. WooHooo

Nu ska jag packa mina grejer sedan åka till pappas firma, sen till skolan, efter de hem till pappa och sen gå till firman.

Tvekar fortfarande om jag ska upp till Edsbyn, men om jag skulle dit tycker jag allt att jag skulle behöft gå upp lite tidigare.

/ Hemland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0