nelly.com

Vill börja mitt inlägg me att jag HATAR hemsidan Nelly.com pga att de alltid ska vara så complicate att beställa där ifrån. Vet inte hur många gånger jag försökt och inte lyckats.. De är två klänningar jag vill beställa men ena hittar jag inte längre och den andra kommer säkert hinna ta slut innan jag fixa allt. FAAAN om den är slut asså.
Kom på att jag kan ju önska mig en utbildning i hur man beställer från nelly när jag fyller år (OBS 29 juni är de)
Måste ju säga att hatar hatar jag gör jag ju inte, dom har ju ursnygga kläder, men de känns som att man bara kan titta på dom eftersom att de aldrig fungerar att beställa hem.

Kan iaf säga att min dag igår va rätt hämsk men ändå inte. Allt löste sig iof men faaaan va dåligt jag mådde först. Säger bara, FAAAAN va du betyder mycket för mig Sara Andersson <3

Idag tänkte jag försöka åka till arninge för att lämna in min mobil som är trasig igen, sedan så ska jag troligen vara med Sariiiiis :D

ciao

Kommentarer
Postat av: simone

haha de är bra nicole ;) jag har heller aldirg lyckas beställa därifrån :D



jo jag såg nog lite smygtjock ut ;) och föresten TACK SÅ MYCKET, jag är student nu lixsom, förstår du de? :D haha!

(tur att jag har nån som läser min blogg då föresten, hihi, söto :D)

2009-06-16 @ 13:28:16
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0