shopping dag

Har vart och shoppat med Sara hela dagen :D hittade rätt mycket faktist. En väska, 3 shorts, 1 kjol och så köpte jag en dagbok, så nu jävlar.... de jag fick köpt idag. Hinner tyvärr inte lägga upp någon bild, för jag måste packa nu eftersom att jag åker till Edsbyn imorgon.
Och först ska jag ju på rehab. Skiiit de kommer bli jätte jobbigt för mig att komma upp imorgon eftersom att jag är vaken nu, och kl 08.00 måste jag va på KS. Kommer bli en lång dag imorgon. Upp tisigt sedan kommer jag komma fram till edsbyn imorgon ca kl 20.00 men de ska nog gå bra.

Måste också lägga till ett Grattis till Annica som fyller år idag.
Sedan fyller ju morbror år imorgon också...

Men ni får ha de så bra så hörs vi på torsdag kväll... WooHooo


/ Nicole

Kommentarer
Postat av: !

Asså du shoppar du hela tiden har du pengar till det?

2009-06-03 @ 18:32:45
Postat av: Nicole

Ja antagligen eftersom att jag lyckas shoppa :P

2009-06-05 @ 09:35:58
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0