sorry då

Har haft fullt upp så har inte haft tid eller tillgång till en dator. I torsdags så sov jag hemma hos elin och då kollade vi på Systrar i jeans 2.  Jag älskar verkligen 1an så att jag va verkligen spänd när jag såg 2an.
Den va riktigt bra, men jag håller mig fast i att jag alltid tycker om första filmen. Den handlade om att alla 4 va på olika ställen igen och att jensen skickades imellan dom. De va mycket kärlek inblandat så de va mysigt. Om ni sätt 1an tycker jag absolut att ni ska ta och se 2an också.

Igår så va jag på vallentuna friskolas avsluting med Frida (eller va där efter och sa hej) kul att träffa mina gammla lärare Anders och Cissi. Sen så va jag med elin, jessica ett tag och sen åkte jag hem. Senare så blev de att  jag åkte hem till Lollo, satt ute och chillade med filtar , infravärme och musik... Åh så mysigt de va! Bastade senare men inte så länge för att vi va ensam hemma så vi började skrämma upp oss själva. höhööö
En riktigt mysig dag va de igår..

Nu ska jag  duscha så att jag kan ge mig iväg mot dalarö. Menar de tar ett tag och åka dit, när man inte åker bil.

pusssss / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0