toppen dag igår

Åh hade verkligen en toppen dag igår. Va med Sara och Jessica hela dagen sedan kom elin också när vi satt och åt på kinan. När vi skulle gå till ICA för att hyra en film så hände de en liten sak. Vi såg en zigenare som stod i ett hörn och knöt av sig ena sin inne kjol. Vi tittade underligt och sedan när vi gick förbi så såg vi att de va massa varor i den.. Vakterna kom till oss och f¨rågade om vi hade sätt nått och jag och Sara svarade ja.  (Hahaa Elin och Jessica är inte så vakna) De blev att vi fick vara kvar i centrum för att vänta på polisen men sedan dröjde de så länge så att vakterna tog mitt och saras nr för att kunna ringa och ställa frågor senare. (skiiit lite läksigt faktist) Iaf så gick vi hem till sara sedan för att se på filmen vi hyrde.
Vi såg på en film som hette REC den va verklige hur läskig som helst.. JAg brukar aldrig bli rädd för filmen, men jag va verkligen rädd igår. Den va dock inte så lång så de va lite tråkigt, men de räckte nog.. Och de kändes lite jobbigt att den va på spanska men ändå så va de rätt bra för att då har sånt jäkla tempramänt så att man blev liksom tressad av att bara höra dom prata!! Den tycker jag verkligen att ni ska se på om inte inte har sätt den..

 Tur att jag sov hemma hos sara i natt för att annars hade jag nog inte kunnat sova. När vi skulle sova så kollade vi på Sex and the city movie för att lugna ner oss lite. Och jag låg och såg klart hela bara för att den är så jäkla bra.. ÄLSKAR den

Nu ska jag åka och ta pass sedan så ska jag hem och packa för att försöka hinna me en buss upp till edsbyn som går kl 17.00 Oj oj frågan är om jag hinner :O

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0