toppen födelsedag

Åh har verkligen haft en toppen födelsedag.


Dagen började me att jag va och gjorde syn kontroll. Då visade de sig att jag fått bättre syn efter operation. Bara att jag fått lite fel på min färg syn.
Sedan mötte jag upp sara så gick vi och åt på restaurang.   (smycket som jag visar på bilden fick jag av Sara, men ska byta de för att de blev lite fel. De ska vara min månads sten men när vi kolla i en bok me de märket som smycket är så är de inte rätt månad.)  Sedan satte vi oss i kungsan och satt där och njöt.  . Jag hittade en jacka som jag jätte hjärna vill ha. Åh måste verkligen köpa den. Dock lite dyr, men FAN jag ska ha den!!! De är bara börja spara :P  (vad tycks??) Sedan började vi röra oss hem till mig.
Då kom Ida&Lina. så spelade vi lite kubb, jag och sara förlorade. 1-2 blev de till Ida&Lina. Sedan så blev de mat och fika me gästerna :) Blev jätte nöjd me allt jag fick. Blev helt överlycklig när mamma berätta va jag skulle få. Jo nya I
phone. Den kommer ju ut i juli så att jag får den då. Sedan pengar och massa annat. Och de är ju alltid toppen me pengar.

Efter de åkte jag hem till pappa och satt och snacka lite me dom, så har norge kommit hit också. Trevligt trevligt.

Nu är jag helt slut och måste fan gå och lägga mig. Ska fan upp och jobba imorgon. Åh VILL INTE VILL INTE.. Bläää jajja nästa vecka äre semester :D Woohoooo

Kommentarer
Postat av: Lollo

vilken snygg tröja älskling ;)

2009-07-02 @ 21:22:26
Postat av: nicole

jag vet xD och jag fick den självklart av DIG :D

2009-07-02 @ 22:20:28
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Sara A

vi hade en toppendag hjärtat <3

2009-07-04 @ 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0