woohoo klänningen beställd

Till slut lyckades jag beställa klänningen. Dock blev de bara ena eftersom att den första tydligen inte finns längre. Ska försöka få tag i någon på Nelly och fråga om dom har kvar den bara att man inte kan se den. Älskar verkligen Nelly´s kläder och grejer, men de e bra svårt att beställa där ifrån. De fungerar aldrig...


Har iaf lämnat in min mobil på lagning nu och fick någon kånstig lånemobil, men förhoppningsvis får jag låna en av morbror idag.. Blev lite kaous på bussen hem då min käre kund Prinsen fastnade under ett säte, han fick lite panik så han ville gömma sig där under och fastnade då. De gick bra till slut, men jag hoppade av nästa station och tog tåget, för de tycker han om mycket mera..

pösss / nicole

Kommentarer
Postat av: simone

aahw :D hihi! jaa, fy faan. jag vill inte börja livet :D haha!

ja men detsamma ;)

2009-06-16 @ 18:36:48
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0