dag innan helg

Wiiie nu är det torsdag och de känns alltid lika skönt eftersom att de är dagen innan fredag som betyder HELG :)
Idag så har jag vart hemma från skolan sedan så åkte jag och gymma med Jessica :) det gick fin fint! Sedan så åkte jag direkt hem till Lollo och tog en mysig promenad och sedan käkade vi en god sallad.
Nu sitter jag här hemma hos pappa ny duschat och klar för att börja pack aihop mina grejer som ska me hem till mamma imorgon. Usch de e fan jobbigt med skillda föräldrar när man ska flytta varannan vecka och blablabal!

hej på ett tag ! / N

Kommentarer
Postat av: Lollo

alltid supermysig och umgås med dig nickis, nanana.du är bäst

2009-03-06 @ 00:10:08
URL: http://lossse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0