god morgon

Igår kväll hade jag lite svårt att somna MEN jag vet varför. Eftersom att jag hade svårt att somna så började jag läsa en tidning cosmopolita. Jag då läste jag en artikel som de stod.

Om man pratar minst 30 min innan man ska gå och lägga sig så har man svårt att somna sen pga att man har fått in så mycket stråling i huvudet.

Och de hade ju faktist jag gjort. Hade prata me oscar typ 1 timme innan jag skulle somna. Så att de där tror jag verkligen på faktist.

Men jag såg på en film också igår kväll. Kollade på Fools Gold  den är så himmla bra. Minns att jag såg den på bio med Sara,Jessica och Bea :)

Nu sitter jag och väntar på att lilla kusinen Pernilla ska komma hit, och sedan ca kl 12 så ska jag åka till skolan me Lina :)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0