hallå

Okej nu känner jag att jag måste börja skriva i bloggen igen. Men de har hänt lite saker som gjort att jag inte haft orkaen uppe att skriva! Men nu jäklar.

Va inte i skolan igår och inte idag heller, för att då skulle jag till sjukhuset och prata med doktorn. De gick väl bra! Efter de så åkte jag och träffade Ida snabbt sedan vara bara att åka och ta spruta. När jag va klar me de, åkte jag och mötte Lina och tog en mysig promenad, sedan mötte vi Ida så gick vi hem och hämtade en bil så körde vi Ida sedan körde Lina hem mig också. Somnade när jag kom hem sedan käkade jag middag. Efter de åkte jag till arninge me bror sen körde han mig direkt hem till Lollo. ÅH mysigt me en lång promenad :D

de va allt för mig / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0