hemma

E hemma nu efter en kort dag i skolan, besök på karolinska och ett långt tränings pass på gymmet med Jessica .. Jag var där och tränade i 2 timmar och sedan kom jessica och tränade med mig 1 timme! Är jätte nöjd med min dag faktist. Och vi ska fortsätta vara lika duktiga ;)

Sitter just nu och snackar me oscar, och jag kom på värsta roliga saken. Jag sa till oscar: Du e en rolig prick du. Sedan så kom jag på. Vi säger alltid till varandra att vi är menade för varandra och då kom jag också på att de finns ett utryck Du är pricken över i´t och då sa jag. Du är pricken öever i´t för mig då oscar. Okej vet inte om de är så många som förstår, men de va kul och rätt smart av mig iaf :)

pussen / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0