känner suget

Åh jätte jobbigt jag lånade high school musical 3  av Lollo igår. Och känner verkligen att jag vill se på den! Men tänkte att den skulle vara kul att spara till sälen. De kommer säkert sluta med att jag ser på den ändå. Lollo sa iof att den va bra så att man kan säkert se den fler gånger.

Jajja idag har jag iaf sätt klart på en Tv serie som gick för många år sen Barnen på Luna   hette de. när sonny&robin kom hem somnade dom direkt för att dom tyckte att jag va så larrvig som kollade på de. Men vadå de är så BRA!

Är så galet rastlös just nu så vet inte riktigt vad jag ska göra, är trött så kommer aldrig kunna plugga, och kommer aldrig kunna somna heller ! Bläää

Kommentarer
Postat av: frida

Åhh, barnen på luna va ju jättebra! :D

2009-03-31 @ 08:37:19
URL: http://fridasoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0