natti natti torsdag

Nu tänkte jag gå och lägga mig efter en god greek sallad som pappa gjorde och ett lågnt mysigt samtal efter middagen. Tycker de e så skönt när man ätit klart och sitta kvar vid bordet och bara sitta och prata. Wiiie me like!

Imorgon ska jag till skolan ! Får se hur länge jag stannar, men måste prata me lite lärare och så! Sedan har jag ju sagt de till Lina nu också ;)

Har inga riktiga planer för i helgen förutom lördag då vi ska fira lillebror. Men annars tror jag nog att de kommer bli en rätt soft helg. Ska se om jag orkar plugga nått också. De är värt att ta hem plugg iaf.

Natti natti BTW det är bara 15 dagar kvar till jag och Sara åker till sälen :D  / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0