Shopping


(kusinen Elias & Lillebror

Vaknade upp rätt tidigt och gick upp och käkade frukost. Efter de så skulle jag göra mig iordning för att åka till centrum. Men jag och mamma kom på att jag bokade tid igår för att göra naglar men sedan kom mamma på att man kanske inte kan ha dom när man ska opereras.. Så att vi ringde och frågade en som jobbar på sjukhus och hon sa nej. Så att jag fick väl ett litet anfall :( Åh jag som ville ha dom. Men de känns onödigt att göra dom och sedan måste man ta bort dom typ efter 2 veckor. Så de får bli en annan gång.
Gjorde mig iaf iordning sen för att åka till centrum och handla med mormor, Sture, Lillebror och Elias.. De blev 3 kepsar, ett TV-spel och en CD till Elias..

ska väl ta och va lite social nu me alla andra ;)

puss så länge / N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig bild :D

2009-03-21 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0