skoj dag


Är hemma nu efter en riktigt rolig dag! först va jag i skolan, de va rätt slappt faktist, suttit och diskuterat hela dagen. Sedan åkte jag hem till Lina för att käka lite middag sedan åka med Ida&Lina till min kusin´s konsert i tibble skolan. Oj Oj snacka om att hon är bra på att sjunga asså. Lite pinsamt var de eftersom att halva min släkt va dära men typ inga kände igen mig, så jag vågade inte säga hej! hahaaa så modig är jag liksom.
Kusin´s musik video :) Gabriella Leijon


Måste lägga till att när jag och Lina hade mött pappa så skulle vi går ner för en macke vid henne. Först rammlar hon och åker kana ner för hela backen sedan vägrar jag rammla (eftersom att jag hade en ljus jacka) så jag sminger ner, och i slutet av backen så bara rammlar jag rakt fram. Hahaaaa så jävla kul va de asså !

pussar / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0