1 maj

Jaha då va de ny månad då. Ännu närmare sommaren !

Igår hade jag en faktist riktigt kul (jag syftar mest på att valborg brukar suga) men hade de riktigt trevligt! Först va vi några tjejer hemma hos Sofie och käkade middag sedan så åkte vi till en fest i djursholm (den blev flyttat från vaxholm) Mycket trevligt folk va de dära ! Specielt när gitarren kom fram !  (bilder kommer)
Saras gulliga pappa hämtade oss sen på natten så att vi kom hem ordentligt.

(bilden är på mig,sara,sofie,sara,therese!)


Måste säga att idag är jag riktigt trött !! Från bärjan va de inte riktigt meningen att jag skulle me på festen men jag tänkte kan ju följa me en stund. Och eftersom att de inte va värsta spår festen så va de chill.

allt för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0