hallå

Sorry har vart dålig me upptatering. Men har haft fullt upp + har inte haft orken.


Jag ska väl snart göra mig iordning för att åka hem till Emma för att fixa middag och mysa lite. Sedan kanske jag ska träffa Elin och några en snabbis. De beror ju på hur mkt ork i kroppen man har.

Va ute på en promenad med Lina för ett tag sen och då kollade vi mitt huvud (ja eller ärr då) vi båda sa att de ha läkt riktigt bra. Jag är så nöjd me hur de blivit. Har liksom inte vart på så värst många återbesök och de är så underbart :D
Får se om de blir nått framöver. Men de har vart skönt att bara få vara med dom som står än närmast..

 Juste läste ut en bok idag som jag kan rekomendera. Jag läser alla Gossip Girl böcker och dom kan jag verkligen rekommendera om ni är nått för skvaller. De finns en rad av dom så bara sätta igång och läsa ;)

 Såg på en film igår. Himlens Hjärta hette den. Den va inte så värst bra. Dom satt mest och pratade. Fast ändå slutade jag inte titta. För att den är nog rätt lärorik tills man blir vuxen skulle jag tro. De är iaf ingen film jag kollar på igen. Så se den bara om ni har riktigt tråkigt..

allt för mig / N

Kommentarer
Postat av: Aliz

Hej! Jag läser din blogg! Den är bra du fattar allt kort! Vilket är ett stort +

2009-05-21 @ 21:08:06
Postat av: Aliz

Och jag ÄLSKAR Gossip girl!!

2009-05-21 @ 21:12:41
Postat av: nicole

Roligt att du tycker om min blogg och de e kul att du också gillar gossip girl...

2009-05-21 @ 23:34:00
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0