halloj

Vaknade upp av att Linda och Simone stod och kolla på mig när jag sov. Dom skulle till täby c och ville veta om jag skulle me, så de blev bara att slänga på sig kläder och sedan åka. HöHö snabba ryck... Woohoo känner mig duktig köpte ingenting hihiiiih.

Igår var de trevligt på Jessicas fest. HöHö fast jag och Jessica N gjorde en liten tabbe. Vi tog fel på tiden så åkte en timme för tidigt. Fast de löste vi, de fick bli middag på donken (vilket va bra eftersom ingen hade käkat)

Just nu vill jag bara sätta på en bra film och sjunka ner i soffan och vila. Är helt slut i kroppen.

pusss och hej / N


Kommentarer
Postat av: Linda

hörrö du lillasyster, bästa sättet att vakna på är att bli väckt av oss;) <3

2009-05-25 @ 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0