hemmma

Kom precis hem nu då. Har vart iväg hela dagen med Linda. Först va vi i täby centrum och shoppa och käka. Jag köpte lite fina saker. Ett snygg line, 2 bandana och ett par örhängen. Sedan hitta jag och Linda ett par skit snygga skor och bestämmde oss att jag köper en färg så köper hon en annan så delar vi.. Sen åkte vi dit linda skulle på jobbintervju.. Tur att vi åkte i god tid. För att hon som linda skulle till hade verklige beskrivit vägen galet. Så de tog ett tag att hitta. Medans jag väntade så gick jag och shoppa lite mera. En locktång och solglasögon (inte fö ratt de behövs just nu, men iaf)
När linda va klar så skulle vi hem, och de va ju rätt kul. Hahaa körde lite fel så vi hamnade på karolinska först. Men sen gick de bra (hahaaaa Ir?)

Är hemma nu iaf och de skulle verkligen vara jätte skönt att få gå och lägga sig nu. Men då somnar jag ej ikväll.
Men ska iaf ta de lugnt.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Emmelie, Dalarö

Skoj att shoppa :)

Låter som du haft en mycket bra dag iaf, de är gött! Vi får träffas snaaaaaart!



PUSS <3

ps. Dalarö hälsar ;)

2009-05-05 @ 18:26:05
URL: http://rackarunge.se
Postat av: nicole

Jaaa de va riktigt kul att shoppa :)

Haft en toppen dag också :) Men trött de blir man !! HöHö

Jaaa men de tycker jag verkligen!



Pusss.. du får hälsa tillbaka :)

2009-05-05 @ 19:51:17
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0