hoppats på en dröm

vaknade upp imorse och hoppades på att gårdagen bara va en dröm. Men fort upptäckte jag att de inte va de. De va bara att se sig själv i spegen och inse att jag klippt bort mitt hår :(


Ska upp till firman snart och kolla hur de går för deras förberedelser för kvällens fest. Sedan ska jag till skolan på möte. Tro om någon kommer kunna prata med mig idag utan att jag ska va skit sur..  Man får hoppas på de bästa.

juuuuuste idag är de sånt där underbart väder också. Satt ute och käkade frukost och läste min bok, de kan inte bli bättre :D (jo att jag hade mitt hår fortfarande) Woohoo

ciao / nicole

Kommentarer
Postat av: Sara A

Jag vill se ditt hår :D det är säkert skitsnyggt ju!!!!!!!!!!!!!! :D :D älskar dig nicole

2009-05-29 @ 20:43:42
Postat av: nicole

tror nog inte att du vill se de Sara. Men jag kommer iaf alltid älska dig <3

2009-05-30 @ 00:16:57
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Sara A

meen sluta nu nicole!!! det var ju as fint det som jag såg på bilderna nu lagt upp :D puss på dig hjärtat

2009-05-30 @ 00:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0