kanske borde lyssnat

Okej ibland kanske man borde lyssna på vad andra tycker. Kom nyss hem från frisören och de blev att jag klippte kort. Blev dock kanske för kort (okej de växer ut men jag ska se ut så hära nu ett tag). Får de om jag vågar lägga upp en bild på hur jag ser ut nu.
Hahaa pappa kommer inte bli glad. Han som alltid säger att jag ska spara så att jag får långt... Woops

Senare idag är de dags för mig att fixa mina naglar, och då ska jag gör en annan färg får se om jag blir nöjd me dom då..

/ Nicole

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag tror säkert att du blev fin i håret lägg gärna in bilder på dig och din nya frisyr.

Kram från Mormor

2009-05-28 @ 15:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0