lång dag!

Idag har jag verkligen gjort mycket!

Vaknade och då åkte jag in till stan för att möta oscar! Vi gick och fikade sedan gick vi runt och shoppa lite. Eller ja oscar shoppa och jag va smakråd ;)
Sedan mötte vi upp hans kompisar! Satt och snacka och bara hade den riktigt skönt i solen.
Sen började jag känna att jag kanske borde åka hem så tog bussen, men kom på att de skulle va najs me en proenad med Lina! Men då visa de sig att när jag kom hem till henne hade hon visst de rätt brådis för att hon skulle på en musikal i tibble. Meningen va då att jag skulle åka me till tibble och sedan ta tåget hem, men de blev att jag följe me och titta på den.
Åh de e så kul när de bara blir sånna inpuls grejer. De va då jag, Lina,Matilda,Kim&Mimmi som va och kollade. De va skoj. Sen så kände jag att jag bör åka hem eftersom de blivit sent två kvällar i rad. Så tog bussen hem och la mig och kolla på TV med pappi! Myyys.

Nu tänkte jag somna till OC så nattinatti! / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0