mycket trevlig kväll

Kom precis hem! Har vart med Ida&Lina + några flera! De va mycket trevligt. As skönt folk verkligen! Sedan när jag skulle hem så va Ida&Lina så snälla att dom gick me mig nästan ända hem! Så himmla gulliga tejer (säger de om och om igen, men menar de verkligen) Nu sitter jag i sängen och ska sova ! Blivit sent två kvällar i rad nu. Inte så bra!
Känner iof att jag är riktigt trött, men e så trist att bara sitta hemma ! Och på vardagarna är ju alla i skolan då jag ju jag vara hemma och sova då liksom.

Men nu ska jag sova ska faktist upp rätt tidigt (ja eller runt 12 men iaf) för att hinna träffa oscar! Sen ska jag fasiken hem till pappa! :D Wiiie Hoppas på en trevlig grill kväll!

NattiNatti / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0