piercing!

Vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte , vill inte.

Linda
säger att jag måste ta ut piercingen i min navel. För att annars kommer de bli som sist. Att den stöter ifrån. Men jag vill de verkligen inte! Baajs också! Jag som tänkte andra gången jag tog att nu kommer de ju dölja de fula ärret som blivit. Men nu måste jag ta bort den igen. Bläää ! Va fan då. HöHö en sak som är bra de är väl att de är bevis på att jag har bra emunförsvar. Men va fan då!
Innan jag tar bort den funderar jag iaf på att åka tillbaka dit jag tog den och se vad dom tycker. Men jag e rädd att Linda har rätt, och de har hon för jag minns ju hur den såg ut sist.


Kommentarer
Postat av: linda

Gör som jag säger ungjävel;) hahah

2009-05-07 @ 11:11:50
URL: http://lindalamborghini.blogg.se/
Postat av: nicole

hahaaa okej MAMMA !

2009-05-07 @ 19:50:02
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0