promenad med elin

Har fått röra på mig lite idag iaf. Tog en promenad med elin ute i de vackra kvälls vädret. Blåser inte lika mycket nu och de är ju sköönt.

Jag är jäkligt spidad just nu, vill inte nämna varför riktigt än. Men LOVAR ni kommer få veta. De har iaf med sommar planer och göra ;)

Tänkte hoppa in i duschen nu så att frisören slipper tvätta mitt hår imorgon när jag ska klippa mig :D
Woohoo länkar, vet dock inte riktig än hur jag ska klippa mig..
Mellan dessa frisyrer är de.
1.  eller 2.

Snälla skriv en siffra om vilken du tycker. Skulle va jätte snällt :)

ciao


Kommentarer
Postat av: Josefin

2 tycker jag! :) <3

2009-05-27 @ 22:28:23
URL: http://josefinisberg.blogg.se/
Postat av: Farni

2 dirr :D

2009-05-27 @ 23:32:25
Postat av: johanna

åh. jag tycker absolut nummer 2! :D men du är söt ändå!



haha, ja bildvalet på jessica var skit bra! hon är så söööt! hahaha

2009-05-28 @ 08:38:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0