trött tjej!

Haft en trevlig dag idag. Åkte hem till elin och softade, satt och pratade och hade de mys. Gick på promenad och lite sånt. Sedan gick jag hem till mamma och så kom Linda&Robin och hämta mig dära. ÅKte hem och käka sedan så gick jag upp och och visade för linda vart jag brukar jobba. Sen vare bara skynda sig hem för att kolla på Ballar av stål (så jävla roligt pogram asså)
Nu är jag helt slut, så ska sova. De lär gå bättre är va de gick i natt iaf!

Och imorgon bli de en hel dag med Linda :)

BTW min mobil muppade sig riktigt mycket idag så den ville inte starta. Så om någon messat och jag inte har svarat så är de därför. Svarar sen när de fungerar igen.

puss och god natt / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0