underbar dag!

Jag skojar inte, jag har nog haft den bästa dagen idag! Skit asså! Mötte upp sara i stan sedan satte vi oss i kungsan och åt lite sallad.    Sedan tog vi en promenad vid slottet och i gammla stan.     De va så mysigt!!!! Har vart toppen väder och vart med bästa Sara.. Kan de bli bättre?! svar neeej!
Vi gick förbi Ben&Jerry´s affär så självklart kunde vi inte hålla oss ifrån den så de fick bli en smarrig glass där ifrån.   
Man ville aldrig att dagen skulle ta slut :/


Sen så åkte jag me pappa för att hämta upp min mobil :D woohoo nu har jag min vanliga mobil igen. Efter de åkte jag hem till tvillingarna Ida&Lina :D Woohoo och hade de mys me dom.

/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0