underbar varm morsdag

Snacka om att de har vart varmt idag. Helt underbart! Har vart ute hela dagen. Vart lite med elin men för de mesta bara chillat ute med bror. Mamma och dom va på landet så att de blev att jag och bror fick äta vår egna middag. Så har dock inte blivit nått morsdag firande idag för vår del. Men vår mor har nog fått ha de mysigt ute på landet.

Just nu håller jag på och stor städar i mitt rum. De behövs verkligen + att på fredag ska vi ha massa gäster och då är de väl bra om de ser okej ut i mitt rum.

Kommer ej hinna denna vecka pga att imorgon ska jag till skolan en snabbis och hämta lite grejer, sedan jobba på tisdag ska jag nog röja i klädkammaren sen på onsdag har jag rehan och sedan ska jag upp till Edsbyn och kolla på BAL .. Woohoo de blir skoj!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0