god morgon sista dagen på lovet

Buuuhuuu sista dagen på lovet idag.. Blää jag vill ha mera lov, de räcker inte bara me en veckas lov...

Jajja, jag fick ett bra avslut på lovet iaf me en skojjig ålands reda.. (bilder kommer) kan väl säga att de kanske känns lite jobbigt när man är helt ensam om att vara nykter, men ändå jag är stolt över mig själv som tacka nej till dricka.. Blev bjuden flera gånger, men ska man vara fri från alkohol så ska man stå fast vid de..

Kan väl säga att de händer rätt mycket igår också, och jag fick lära mig att vissa personer är inte riktigt dom man har trott dom är.... (absolut ingen som va me) vilket jag tycker är otroligt tråkigt!!!

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0