Joe jättegorillan


Såg på filmen Joe jättegorillan idag! De är en typisk film som jag alltid tittar på när jag är på dalarö hemma hos Emmelie. Bara för att hon har den, men igår blev jag så sugen på och se på den + att jag saknar dalarö så mycket så då bestämde jag mig för att kolla på den idag.
Handlar om en tjej som verkligen gör allt för sin bästa vän (eller snarare syskon) som är en gorilla. Försöker göra allt för att rädda den så att den inte ska dö av någon jäkla tjuvskytte.
Det är en himmla mysig film så den tycker jag man kan se på.

/ nicole

Kommentarer
Postat av: mLi

Åååh hihi jaa den är nog lite en Dalarö film hihi... Saknar dig sjukt mkt Nicole!!! Måste försöka ses i veckan! <3

2009-11-22 @ 21:08:38
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0