lördagen

Jobbet gick bra igår, fick först lite sällskap och Lillebror och sen så kom Sariiiis !!
När vi jobbat klart så åkte vi till pappa och lagade lite tacos och gosade lite med Båtsman.
Senare på kvällen så erbjöd sig sara att följa me upp till firman så att jag kunde jobba så jag slapp göra de själv eftersom att jag börjat tro på spöken ...

LÄS ANLEDNINGEN (de här har då hänt under oliak dagar förutom de på firman)
Först när jag står på tunelbanan och pratar i mobilen så fårgar jag min kompis kan du sänka TVn lite för de låter som dom pratar i mobilen.. Hon ba: jag har ingen TV på.. Jag ba: men hör du inte dom som pratar de låter ju som att någon pratar i telefon me oss.. (men de va bara jag som hörde de)
Sen när jag va på firman och står i trappan, så känns de som att någon tar på min fot (men jag tänker väl bara att de va jag som kom åt nått) efter de så stängs damsugaren av, jag ba: nej men jag kom väl åt trappsteget.. Sen gör den de igen.... Jag blir mer och mer irriterad på mig själv för att jag kommer åt den hela tiden.
Sen när jag ska byta utag för sladden så startar inte damsugaren... Då kände jag fan nu är de nog, så springer jag ut och låser, och går in till morbrors del och ringer Sara!!!! Berättar allt för henne men säger bara att de är väl jag som bara inbillar mig..
Jag bestämmer mig för att gå in och ta bort damsugaren och säga att den gick sönder (jag ahr kvar Sara i telefonen)
När jag öppnar dörren du tror inte damsugaren är PÅ då..... Och de va inte äns kul. Sprang in och ställde tillbaka den och sen gick jag hem!
Och så igår när vi sitter och äter och berättat lite för richard och Jonte vad som hänt och att jag börjat tro på spöken.. så rör sig ett paket på bordet, eller de rammlar typ bara men ÄNDÅ....


Asså skit jag har ju blivit helt gaaaaalet! Men tur att jag har en bästa vän som följde me igår kväll så att jag slapp bara på firman själv idag... Tack Bästa vän Sara!

De va allt för mig / nicole

Kommentarer
Postat av: andréa

nej men fy :o

såna där saker är så galet läskiga!

2009-11-08 @ 18:09:03
URL: http://andreajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0