min kanon lördag

Hade en toppen lördag igår! Lallade runt inne i stan på en lång promenad medans jag och Sara väntade på att bion skulle börja. Ledsnade sedan på de äckliga höst vädret så gick in och satte oss på ett fik (där vi ledsna ganska snabbt eftersom att vi hade 5 snubbar som satt och verkligen glodde!!!!!!! åh de är så jävla respektlöst och bara sitta och glo.)
 Saris  Chokladen  Jag
(fler bilder kommer)

 

Som  sagt så såg vi på Paranormal activity! När vi skulle gå in på bion kändes de som att vi gick in i döden verkligen. Vi hade så höga förväntningar på filmen. Jag måste erkänna att jag va riktigt besviken på den. Trodde den skulle vara mycket läskigare än va den va. Den va jäkligt seg i början till och me i mitten utan de va i sluten de verkligen började hända saker. Sedan så va de filmat av dom själva så att de va rätt rörigt. Jag tror att de förstörde jäkligt mycket att jag och sara satt lägst fram så att vi mådde illa hela filmen pga att få sitta och titta upp.
De va mycket dåligt slut tycker jag och de va tråkigt.. Men jag hade svårt igår och bestämma mig om den va bra eller dåligt.
Den va okej och se, men om man vill att den ska vara läskigare så är de nog smart och se den hemma i sitt sovrum! Värd och se, men inte med för höga förväntningar!

Men eftersom att den handlar om i sovrummet så trodde jag att jag skulle ha svårt att sova på natten, men va fan jag somnade direkt och drömde fina drömmar! FAN igår va jag verkligen taggad på att skrämma upp mig själv och så funka de inte.. Bläää

 Någon som vet en as läskig film som kanske kan funka på mig? HöhÖ

/nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0