onsdag och halva veckan är över

Sönt snart har halva skol veckan gått och idag kommer robin hem också! Hmm tror jag iaf.. HöHö

Är förvånad över mig själv när jag skulle gå upp idag, reste mig direkt när klockan ringde. Men fett onödigt, för att vi har verkligen inte gjort nått denna lektion. De går inte så bra och ha en diskution i en klass där de bara är tjejer. Får verkligen inget gjort... Så ja de jag gör just nu är typ och sitter och spelar på datorn. BRA! Men har som sagt inget att göra!

De är skönt för att idag har jag inga planer efter skolan. Tomt i allmenackan, riktigt skönt de faktsit! Men lär väl bli så rastlös så att jag hittar på nått ändå!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0