söndagen

På kvällen igår så va jag med Ida&Lina vi hade de riktigt skoj. Flumm tjejer på hög livå.. höhö
Vi såg på filmen Percy, Buffalo Bill och jag! Som ni säkert har märkt så är Daniel min, Ida och Linas idol. Så att vi måste ju se alla filmer han vart me i. Och de har vi gjort nu, eller iaf dom som han är huvudroll i.
Dom filmer han är me i är: Pappa polis, Lillebror på tjuvjakt, Percy, Buffalo Bill och jag och Hjälp rånare (men den är han ej huvudrollen i)

Iaf när jag skulle somna så somnade jag till pappa polis, hihiii den är så himmla rolig. Om ni inte sätt den så måste ni se den asså!

 Percy, Buffalo Bill och jag handlar om två kompisar som blir blodsbröder, ena killen följer me sin kompis till  hans land, där de blir bästa sommaren för Percy men inte för hans kompis som han är hos.
Är rätt töntig film, men de är precis sån humor som jag,ida&lina har.. Hahaa så de passar perfekt för oss.
Men om ni sätt, pappa polis eller lillebror på tjuvjakt och tycker dom är roliga så kommer ni nog tycka den här är rolig också. Bara att den hära filmen har sämst slut.

Allt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0