söndag=film tittande

Idag är de ju söndag och då blir de oftast film tittande för min del, speciellt denna söndag då jag ahr så jävla ont i huvudet! Faaan blir aldrig av med den!!!

 Misa Mi en mysig barn film. Handlar om en 10 årig tjej som mist sin mamma och är arg på sin pappa för att han träffat en ny. Hon bestämer sig för att åka upp till sin mormor. Och där är hon me om massa härliga äventyr. Bara en mysig film liksom..

Sedan har jag sätt på en till film
 I love you man handlar om en kille som ska gifta sig och då får han höra av sin familj och sin flickväns vänninor att han faktist inte har nått eget liv, alltså inga egna vänner. Och vem ska då va hans bäsman tänker dom. Han bestämer sig för att skaffa några killvänner och de går ju som de går..
Jag tycker den va rolig, men inte riktigt min typ av film.. för lik filmerna
På smällen och Supersugen.

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0