torsdag och dags för att sova

Ja då va den torsdagen över då.

När jag kom hem från skolan så kollade jag på en film.
Wallander cellisten hette den, och ja den är ju bra som resten av Wallander filmerna. Handlade om en flicka som va musikalist och så blir hon vittne en dag för sin pojkväns mord. Blir då skyddad av en polis men självklart kommer maffian (som då mördade kvinnans sambo) och hittar henne och då händer de grejer.
Den va bra tycker jag. Skönt me en ändå rätt lugn Wallander film.

Nu ska jag hoppa i säng och se på film. Så natti natti!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Film i sängen???????

2009-11-06 @ 07:56:43
Postat av: nicole

jag somnade bättre me den igår... Men satt inte på dagen och kolla på film!

2009-11-06 @ 17:30:07
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0