veckans

veckans låt - 3 med Britney Spears 

Veckans heting - Chad Michael Murray

Veckans film - Ja eller de är mer en serie One Tree Hill. Älskar verkligen den serien. Så otroligt bra, som ni  märk är jag intresserad av och köpa alla säsonger.. Så säg gärna till om ni vet någonstans de går!!

Veckans vän - Sara Andersson
som är min bästa vän! Hon måste bli veckans denna vecka för de första så delade vi ett kompis smycke( berlock till Thomas Sabo armband) i helgen + att hon ställer alltid upp för mig, om de är nått så hjälper hon mig. Har många exempel för just denna vecka, en är när hon erbjöd sig att vi kunde gå till firman i lördags kväll så jag kunde jobba lite icke själv.. Eftersom jag e sån tönt som tror på spöken nu... nog om de, hon ställer iaf alltid upp för mig och finns där... Även om vi inte är me varandra hela tiden så vet vi allt vi har varandra bara ett samtal ifrån.. PUss älskar dig !

Veckans händelse - Ja de måste ju vara att jag och Sara föreviga vår vänskap. Okej en lite berlock betyder inte att vi alltid kommer va vänner. Men de är så de ska va!! Och vi är ju bästa vänner...

/ Doriiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0