*veckans*

Veckans låt - Thinking of you med Katy Perry (sen Sara skickade denna låt till mig efter min känsla jag beskrivit, så har jag inte kunnat sluta lyssna på den!!! helt KLART veckans låt)

Veckans heting - Bradley Cooper  Efter jag kollat på filmen Hangover så insåg jag verkligen att han är ett riktigt charm troll. Men kom sedan på att de är också han som är den snobbiga pojkvännen till ena tjejen i filmen the wedding crashers där han inte alls är lika charmig.. Långt hår ska iaf denna snubbe ha! (han i gul tröja som står upp, de ser inte alls ut som samma person... men de äre!)


Veckans händelse - Hade en yber mysig kväll med min bästa vän! Gick på en lång promenad, tog en fika och sen bio.. Älskar verkligen och umgås med Sara. Den dagen kommer jag sent och glömma!

Veckans vän - Sara Andersson ! HöHö är de någon som är förvånad.. HöHö nää tänkte väl de! Nej men jag kan verkligen inte denna vecka välja någon annan, för att de är så att Sara är verkligen BÄST. Jag är så glad att just jag (lilla jag Nicole Annelie Mathilde Hemland) får vara hennes bästa vän. Att ha en vän som Sara de betyder allt. Man måste kunna ha en vän som man kan prata med i alla lägen som alltid lyssnar och försöker hjälpa och lösa problemet, och de gör alltid Sara. Sedan så ska man också ha en vän som man alltid har roligt med. Shit till och me när vi gymmar så kan vi inte sluta skratta och ha roligt.
Åh va jag älskar henne, för att hon är BÄST! Ingen kommer kunna få ta henne ifrån mig, för då jäklar!!!


Veckans film - Eva&Adam filmerna. Dom är så otroligt bra. Så när man tittar på dom så känner man sig liten igen, minns hur man länktade till lördags kvällar då de alltid va ett avsnitt av Eva&Adam! Sedan nu när man är äldre tycker man de är så kul och lyssna på alla kommentarer och allt sånt skoj. Åhh dom är BÄST

Kommentarer
Postat av: Sara

jag älskar dig så himla mycket bästa vän <3 tack för att du finns min nicole

2009-11-17 @ 17:19:22
Postat av: nicole

Jag finns alltid för dig sara!

2009-11-17 @ 18:25:00
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0