film

Imorse när jag vaknade så kollade jag på en film som heter vicky cristina barcelona

 Jag tycker att den va bra, men ändå så kändes de som att de där är nått som bara inte händer.
Handla om två vänner som åker till barcelona på semester och så en kväll när dom är ute och äter middag kommer de fram en spanjor och frågar om dom vill åka me till ett ställe och mysa alla tre. Ena tjejen hade en pojkvän som hon snart skulle gifta sig med så hon blev absolut inte intresserad men hennes vännina ville åka me. De händer lite saker som gör att de absolut inte blir som tänkt.
Rätt skoj film och se faktist. Så den kan jag också rekommendera!

/nicole

Kommentarer
Postat av: emma

Tack så jättemycket :)

2009-10-31 @ 12:29:53
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0