fredagen har gått strålande

Idag har min dag gått strålande Sandra kom till salongen imorse så gjorde jag slinger på henne. De gick kanon. Sedan så hjälpte jag till med några kunder. Efter de så fick jag fixa mina jobbkamraters hår, för dom skulle ut ikväll. Så de va skoj!
HöHö min lärare kom också och hälsade på salongen idag, och de va synd att hon inte kom när jag stod och gjorde slingor, för de hade sätt riktigt bra ut då.. Hahaaa jajja !

Efter jobbet så hämta mamma mig, sen så åkte vi till brors jobb och där ifrån åkte jag me han hem, för att möta upp Karro!

Så nu chillar vi bara och tror nog att vi ska göra de ikväll också. Får se! Vore naaaajs me fredags myyyys !! höhöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0