god dagens

skit va dagarna går fort, klockan är redan typ sex liksom!!!
Va skit seg dag i skolan idag, de gick inte som jag ville! men slutade iaf kl 11.30 och då va de direkt in till smärtkleniken. Där gick de bra tycker jag! Tycker verkligen de där verkar hur bra som helst! Efter de, så åkte jag och mamma till sjukhuset för att hälsa på morfar!
Usch vilka återblickar jag fick då från när jag låg där, ville vända direkt när jag kom in. Men höll minen, för ville ju träffa morfar! De stank verkligen sån där hand sprit och allt usch....
Skulle träffa Chanette efter, men de så bidde de inte.. Utan en liten shopping runda me mamma istället. Får se om jag träffar henne senare ikväll eller om kanske en annan dag!

De va allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0