god morgon söndag

jahapp då vare söndag nu igen då! De va skönt iaf att jag bara tog de lugnt igår kväll. Kollade som sagt på 2 fast and 2 furious.  Åh allvarligt dom filmerna är verkligen KUNG!!!!

Imorse när när jag vakna så kollade jag på en film som hette A Mighty heart! Handla om en man och en kvinna som jobba som journalist i afghanistan efter 11 september. En dag så kommer mannen inte hem och den hög gravida kvinnan (som spelas av Angelina Jolie) blir mycket orolig. De är de filmen går ut på, att mannen är borta. Jag tycker inte att de går då mycket framåt, eller de händer inte så jätte mycket i filmen. Så den va ju inte speciellt rolig och se på om jag säger så. Men i slutet fick man veta att de va en verklig historia och då är de kanske klart att de inte händer så jätte mycket. Den va väl se värd.. Men ingen film jag ser igen!

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0