hahaaa rätt jonas

MÅSTE bara!!

När jag satt igår hos frissan och läste kvaller tidning som är de roligaste hos frissan (haha, förutom den nya frisyren) så såg jag detta.
En gång när jag hade praktig så va jag med min mammas gammla lotsas bror och praktiserade Jonas Hessman. En känd mingel fotograf.
Iaf då hitta jag den bästa kommentaren jag läst asså!


"Hollywoodfrun" Anna Anka har blivit rikskändis på några veckor tack vare sina begåvande åsikter och utalanden. Här kommer ett till:
- Jag skulle aldrig handla på H&M. Dom har så fula kläder, säger Anna, som ju dock själv inte är säskilt vacker och dessutom ser tio år äldre ut än vad hon är..

Hahaa så jävla rätt sagt utav Jonas. Jäkligt vågat må jag säga! Haha ska fanme maila honom och säga att de va så roligt skrivet..


Kommentarer
Postat av: simone

haha vad jävla bra :D orka anna anka ;)

2009-10-21 @ 13:45:45
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Postat av: paulina

svar: hihi jaa den e galet bra :D näe jag har inte läst ut den ännu :D Har du läst den?

2009-10-21 @ 14:04:14
URL: http://paulinakarlsonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0