HAHAHAAA ALLVARLIGT!

Asså allvarligt, va inne på en klasskompis blogg och så visade hon den här videon. Assså seriöst är hon verkligen seriös me den dära!!!?
Om jag va sådära så skulle jag vilja att mina nära och kära sa åt mig. FAN TA OCH SKÄRP DIG!!!!!



Jag har själv funderat nu rätt mycket på sista tiden varför jag egentligen bloggar. Och hur jävla tråkig min blogg måste vara. Men jag gör de mer för min egna skull, de är kul att man kan gå tillbaka och se vad man tyckte om den dagen och blablaaa..
Har tänkt sluta blogga, men sen så har de bara inte blivit så. Jag tycker de är bra när man kan gå tillbaka ja till den dagen man vill och läsa vad man gjorde då.. Och tycker de va jätte smart att jag hade en blogg när jag opererades för att först kunde jag gå tillbaka och läsa så minnet blev bättre sedan så kan jag läsa nu om när jag låg på sjukhuset och hade så tråkigt. De är bra tycker jag!!! höhö jajja nog om de.. GLÖM INTE OCH KOLLA PÅ VIDEON!!!

/nicole

Kommentarer
Postat av: sara

hahahhahaha asså jag hatar verkligen den där tjejen :P

2009-10-11 @ 14:42:15
Postat av: victoria

Sv : jasså det viste jag inte (:

Fan hatar den där bruden :P

2009-10-11 @ 15:24:26
URL: http://victoriaedwardsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

USSSCH vad jag hatar henne! finns ingen människa som är mer irreterande! :O

2009-10-11 @ 19:46:08
Postat av: EM

Det första jag tänkte när du hade skrivit om hur töntig hon var osv var att du är löjlig som orkar bry dig om andra, visserligen ändrade jag uppfattning en del efter att ha sett videon. Men fortfarande förstår jag inte vad du tjänar på att klanka ner på henne, (trots att jag verkligen , verkligen inte försvarar henne!)Du önskar att någon hade sagt någonting till dig, säg till henne då? Gör något åt saken istället för att prata skit om henne på din blogg, det är lika fegt det.

2009-10-11 @ 20:08:00
Postat av: nicole

svar till EM; jag snackar inte skit om henne på de sättet, utan jag tycker de är så kul att hon är seriös med de dära! Har bara sätt den dära filmen, aldrig läst hennes blogg eller nått om henne! Hon kanske är en toppen tjej, men att man lägger in en film när man inte äns vet vad man ska säga eller äns säger nått så vare bara kul!

Jag står för de jag säger, men tyckte just den filmen va ROLIG...

2009-10-11 @ 20:45:59
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv:Haha ja ja hatar henne också :D

2009-10-11 @ 20:47:58
URL: http://victoriaedwardsson.blogg.se/
Postat av: sara

men är det inte lika fegt av EM att försöka läxa upp nicole? :S

2009-10-12 @ 12:31:33
Postat av: Josefin

haha EM då kan ju du stå för vem du är också! istället för att vara anonym om du nu tycker att man ska stå för det man säger

2009-10-12 @ 17:42:22
Postat av: nicole

tack brudar! ni är bra underbara ni :)



EM observera att jag inte direkt snackat om de här me dom.. utan de är dom själva som tyckte du kanske inte skulle gjort de där inlägget! Men de är lugnt asså ;) Kul att du också har en åsikt ;)

2009-10-12 @ 17:48:07
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Josefin

EM om du nu tycker att nicole ska säga till henne vad hon tycker om henne då tycker jag att du borde säga till nicole vem du är liksom :S alla har sina egna åsikter och bara för att du tycker en sak behöver inte nicole tycka likadant? det är nicoles blogg och hon skriver vad hon vill i den, om inte du tycker om det kan ju du skita i att läsa hennes blogg för vad hon skriver i den ska du skita i fullständigt!

2009-10-12 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0