hej bloggen

Har inte gjort nått speciellt så har därför inte skrivit nått.

När jag kom hem från en långtråkig dag i skolan idag så fick jag reda på att min älskade Prins har blivit blind!! Stackars min söta lilla Prins! Han börjar bli gammal nu! Hela 10 år. Oj va tiden går fort må jag säga!
 Här har vi min söta Prinsen! <3

Eller nu har jag iaf träffa Ida&Lina vilket va jäkligt länge sen. Sedan va jag och hälsa på hos en annan Lina som jobbar på salongen där jag praktiserar. Hon har nämligen byggt ett nytt hus, åh gud så fint de va! Jätte avis är jag!!

De va väl egentligen de ända jag hade och säga för stunden. Jo en sak till!!! Saknar MIN Sara!! <3

/ nicole

Kommentarer
Postat av: sanne

Prinsen på Gisslingö!! :D <3

2009-10-13 @ 17:54:34
URL: http://mxsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0