hej hallå

Förlåt för dåligt upptaterat, men hade fullt upp igår!

Först försov jag mig (inte bra) men de va lugnt för dom på salongen!!! Sen fick jag gå hem jätte tidigt, för att vi hade strömavbrott hela dagen nästan så att vi hade inte så värst mycket och göra! Kom hem och så åkte jag och robin och hämta Linda! Sen så åkte vi och hämta Karro i huddinge, sen så lämna vi dom inne i stan.
Sen vare bah direkt hem till Sariis för att göra sig iordning för kvällen!
De blev en soft kväll på tegel igår för vår del.
(höhö en bild på Sara som tyckte musiken va TOPPEN)

Och idag så har jag bara sovit ut, och sen kollat på lillebrors hockey match.. Haha om jag ska va ärlig, så trivs jag i vallentunas ishall som fisken i vattnet. Hahaaa

Nu ska jag packa iordning mina grejer sen ska jag bege mig ut till Idas lägenhet för att va med Linda&Karro !!!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0